Serviciul pentru Retur Gratuit în 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere în 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de Liderpaint.ro
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător / distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Categorii de produse cu condiții speciale de retur:
- Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele) trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi.
- Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite).
- Produse de îngrijire personală (inclusiv Cosmetice sau produse pentru copii) din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate.
- Consumabile sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, etc.) pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
- Saltele pot fi returnate cu condiția ca acestea să fie împachetate într-o folie de plastic și să nu fie rupte sau vizibil deteriorate.
- Bijuteriile se pot returna prin curier.
- Electrocasnicele mici în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat.
- Electrocasnicele mari în cazul unui retur, trebuie să fie curățate și igienizate. Curierul se va ocupa gratuit de ambalarea corespunzătoare atunci când va ridica produsul.
- Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
- Caștile nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă. Acestea se pot returna doar daca nu au fost desigilate.
- Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
Restul produselor pot fi returnate conform condițiilor de aici: - Produsele resigilate indiferent de categoria din care fac parte, se pot returna conform condițiilor specifice categoriei
respective. - Cardurile cadou nu pot fi returnate.
În formular ai posibilitatea să alegi ca returul să fie preluat de către curier sau să îl predai chiar tu unui curier cu care lucrezi. Apoi, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: transfer bancar sau voucher pentru o nouă comandă.
Când predai coletul pentru retur unui curier trebuie să respecții condițiile următoare:
- Coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de partenerii noștri de curierat: îți recomandăm o cutie solidă sau un plic, ambele cu protecție la interior.
- Trebuie completat Formular de Retur (click aici) completând-ul corect și complet. Acesta va fi pus în colet altături de produsele returnate (asigură-te ca Formularul nu are cum să fie distrus/stricat în timpul transportului).
- Greutatea maximă admisă a unui colet este de 10 kilograme.
- Plata pentru transportul returului îți revine în totalitate.
- Dimensiunea unui colet trebuie să respecte dimensiunea inițială a coletului sau parametrii pe care curierul ii poate solicita sau impune în momentul ridicării coletului.
Cum primești banii înapoi?
Poți să primești banii înapoi în urma returului în contul din care ai efectuat plata sau sub forma unui voucher pe care îl poți folosi la viitoare cumpărături. Varianta pentru care optezi trebuie aleasă în Formularul de Retur.
Dacă ai anulat comanda, dar ai apucat să faci plata, procedura de transfer a banilor va începe imediat după ce am prelucrat datele anulării comenzii, adică în aceași zi sau - cel mai târziu - în ziua următoare lucrătoare. Transferul banilor și returnarea lor în contul tău este influențată ca termen de procedurile bancare. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;
Dacă alegi returnarea prin voucher pentru o nouă comandă trebuie să știi că:
- Voucherul nu este transmisibil și se cumulează cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;
- Perioada de valabilitate este de 1 lună;
- Voucherul se aplică pe toate produsele din oferta Liderpaint.ro, excepție cazurile în care nu e stablit altfel;
- Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă.
Dacă alegi/soliciți rambursarea sumei plătite la cumpărare:
- Banii vor fi returnați în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
- Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;
Ai returnat o comandă pe care ai achitat-o integral cu voucher, fără plata unei diferențe de bani?
Reactivăm voucherul și îl poți aplica. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
Ai achitat parțial cu voucher?
Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță
Cumparatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Limitarea dreptului la retur gratuit în 30 de zile.
Compania SC LIDER COLECT SRL își rezervă dreptul de a limita serviciul de “Retur Gratuit în 30 de zile” în cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisă, apel sau prin poșta electronică, atunci când se constată un comportament incorect.